Preskoči na glavno vsebino

Sramota


Slovenija, sramota moja. Zunaj sneži, kar je prijetno presenečenje za mularijo v državi. Naj jih vsaj narava razveseli, če jih je že država prikrajšala za vse. Malo iz konteksta; mladež, pogum velja, svet vas čaka. Ne zavrzite življenja v neskončnem čakanju in upanju doma. Ni tu prihodnosti, to je dejstvo! Nazaj! Nazaj kam? Aha, sneži, pa z sramoto sem začel….! Res, tole dogajanje ne morem opisati drugače kot sramotno. Tako očitno nategovanje zdravnice Metke Zorc ni vredno zdravniškega poklica. Kaj je že zinila vrla Metka v televizijsko kamero? Nekako takole; Jaz sem ugledna zdravnica, moj ugled je mednaroden, jaz se ne bi blamirala na ta način …! Ja seveda Metka. Ko je Igor Bavčar kasiral sedem let, se je lotil rezervnega načrta. Rezervni načrt je zdravniško izvedeniško mnenje, da ni sposoben za zapor. O povezavah in uslugah Zorčeve sem pred meseci že pisal, zato se v tem delu ne bom ponavljal. Iz zanesljivih virov blizu Koprskega župana Popovića sem že takrat slišal, da namerava Zorčeva vsakih 6 mesecev ugotoviti, da Igor Bavčar ne more v zapor. Zorčeva je Bavčarju obljubila, da bo poskrbela zanj. Da se tako kot Ivan Zidar, tudi on nima kaj bati. Popovićev primer ima med šefi Ljubljanskega narko podzemlja že brado. To so bili časi, ko je Pope »nabavljal« na Rimski cesti v Ljubljani. Potem pa je prišla zamenjava iz Obale. Eksplozivni Rajko je nekega Sebastjana privlekel in ga predstavil kot namestnika Koprskega župana v tej »zadevi«! Zašto to, so se namrščili Ljubljanski poslovni partnerji!?

Hm, ker je Pope v dreku na sodišču. Samo zastaranje ga reši. Za to pa mora biti hospitaliziran. Ena varianta je ludara, ampak ta je bržkone trajna, zato se jo poslužujejo le redki. Torej, Metka Zorc je za primerno plačilo oz. protiuslugo hospitalizirala Borisa Popovića in ga rešila zanesljive kehe. Tale Metka ni od muh, če jo celo narkoscena obvlada. Kot sem rekel, sramota. Sramota je tudi to, da ga Policija ne sme ali upa aretirati in odvleči na Dob. Itak je vsem jasno, da se mu ne bo zgodilo nič. Da si Zorčeva privošči takšno blamažo, da ga iz Ljubljane pošilja v Izolo, ne pa minuto stran na Ljubljansko urgenco, je dovolj zgovorno. Pa še to, Bavčar se je v Izolo pripeljal sam, ni ga pripeljal rešilec. Njegov terenec je še zdaj na parkingu Izolske bolnišnice, kjer ima Medicor svoje prostore. In ja, nekoč jih je plačal Istrabenz, takrat pod vodstvom Igorja Bavčarja.

Bilo je pred približno pol leta. Vabljen sem bil na Litostrojsko, na MNZ. Tam sta dva tipa želela govoriti z menoj. Višji kriminalistični svetnik, šef skupine za umore in najbrž eden njegovih pomočnikov. Sektor za umore torej! Kaj bi pa oni radi? Sedel sem tam pri receptorju in čakal, zraven pa tuhtal, zakaj gre?

Janša? Furjan? Beograd? Ferjanove puške in neraziskan umor kamnoseka? Bom kmalu izvedel! Čakati sta me pustila diplomatskih pet minut. Potem sta prišla in se predstavila. Šli smo v eno od praznih pisarn, ki služijo temu namenu. Po uvodnih vljudnostnih frazah smo prišli do teme srečanja. Višji kriminalistični svetnik je bil konkreten;

Roman Leljak.

Prav ste prebrali. Zaradi tega, ne vem kako bi ga imenoval, ustaški provokator in hlapec Janeza Janše. Leljak me je prijavil, da mu grozim in  nekaj hočem od njega. Navaden bull shit, nimam kaj drugega reči. Da gre za navaden bull shit sta se strinjala oba. In potem naslednja zadeva. Spet Roman Leljak in njegove spletke. Kje je grob Stjepana Crnogorca? Policija mora to preiskovati, iz mojih zapisov pa sklepajo, da imam morda za preiskavo koristne informacije. Za to je pravzaprav šlo. Če vem, kje je grob Crnogorca?

Leljak jih je nalagal o parceli na Žalah, baje N 40 ali nekaj podobnega, itak je laž. Povedal sem torej, kaj vem o zadevi, kaj vem o Leljaku in njegovem iskanju ustaških kosti. Vem naprimer za več žrtev na Hrvaškem, ki jim je izvabil denar na to foro. Sestri pokojnega Crnogorca, Bernardi Crnogorac  je pobral celo premoženje, zaradi iskanja kosti, brskanja po arhivu, ponarejanja in laganja. Ampak Leljak ni od muh, to mu je treba priznati. Zakuhal je sramoto v Nemčiji, zdaj pa še v Avstriji. Ker mu Slovenska Policija ni nasedla, jih je kratko malo obtožil zavajanja, oviranja, laganja in udbovskega delovanja Avstrijskim preiskovalnim organom. Policija pa nič.

Sramota. Včeraj sem ujel zadnje dejanje sramotnega konca in prodaje nekoč uglednih znamk. Saj ni res pa je. Kaj vse smo imeli, pa so naši novodobni kapitalisti, nameščenci osamosvojiteljev in ostali deveto razredni mojstri zafurali. Mi, osamosvojeni in samostojni. Samostojni? Naslednja sramota! Osamosvojili smo se tako, da smo postali Bruseljska kolonija poskusnih zajčkov. O samostojnosti ne duha ne sluha. Še kihnit ne smemo brez Bruslja, Berlina in po novem Londonskega City-ja. Samostojni ja!

Vlada Mira Cerarja in stranka SMC. Žal, res žal, ampak sramota in megla. Pustimo zdaj buče o vladavini prava, klečeplazenje pred EU in cmeranje doma. Mobitel, ki so ga oblekli v Telekomova oblačila, bo kot vse kaže spodnesel cmeravega in neodločnega Cerarja. Že videno. Kar nismo videli, so obrazi tistih, ki v resnici vladajo. Vladati pomeni imeti denar, ne sedeti s prazno vrečo na Gregorčičevi. In ena redkih rek denarja, ki ne bo usahnila, je Telekom, se pravi storitve Mobitela v resnici. 

Sramota na Erjavčevi. Predsednik Pahor ni vreden besed. Ustavno sodišče, še večja sramota. Za razliko od Pahorja ima US izvršno moč, ta pa je v odločilnih zadevah trdno v rokah klerofašistov in Janeza Janše.


Sramote je toliko na vsakem koraku, da je sneg res dobrodošel. Pa prijeten vikend in čim manj težav s snegom. klapEND

    
originalen članek je bil objavljen na spletni strani www.mikstone.si

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je