Preskoči na glavno vsebino

Schmerzhafte Erinnerungen

Janez Janša, Jože Hribernik, Andrej Podbregar in Simon Krejan


Na današnji dan pred 24 leti se je moje življenje obrnilo na glavo. Incident v Depali vasi. Dan potem, ni bilo nič več tako, kot je bilo. Zame se je spremenilo vse. Sprva je sicer kazalo, da bom za vedno postal prva liga Janševih zlikovcev s pooblastili, končalo pa se je na najslabši možen način. Tisto leto se je vame zaljubil Vinko Vasle. Zvlekel me je na dolgo potovanje v Iran, jaz pa sem šele sredi poti dojel, kdo je on. Stegnil je roke po meni, zato jih je fasal. Mogoče je pričakoval kurac, dobil pa je pest v gobec. 24 let kasneje obračunavanje iz tega naslova še traja.

Če ne bi bil vpleten v incident v Depali vasi, bi bilo moje življenje popolnoma drugačno. Nikoli ne bi pristal v zaporu, kar pomeni, da nikoli ne bi spoznal svet kriminala in drog. Tolikokrat sem že ponovil zakaj sem bil obsojen in kaj sem v resnici počel, da se mi ne da več ponavljat. Zdaj je kar je. Še danes pa mi ne gre v račun, da so kriminalisti takrat izpadli tako naivni. V začetku novembra 1993 so mi na Prešernovi odvzeli prostost. Ker sem bil vpleten v vlome in preprodajo ukradenih stvari. Res sem bil vpleten, ampak na ukaz varnostnega organa MORS-a. Pet uslužbencev MORS-a oz. VOMO je tisto noč prišlo na Prešernovo. Šef VOMO na RŠTO Simon Krejan, VOMO Moris Darko Njavro, Robert Suhadolnik, Bojan Hočevar in celo desna roka Krejana, Andrej Podbregar.

Če danes kdo verjame, da je ta elitna druščina vojaških agentov in specialcev takrat prišla reševat nekega nepomembnega stražarja, naj se takoj včlani v SDS. V tem primeru bom Đ donacije jaz poravnaval, obljubim. Plus članarino poravnam in delnice Nova24TV kupim.

24 let to nosim s seboj. Kamor pridem, kjerkoli se pojavim. To je on. V sodnih postopkih ta prtljaga deluje kot kamen okoli vratu. Bivši specialec, vpleten, obsojen, pa še enkrat obsojen, pa droga …! Kriv sem takoj, ko stopim v sodno dvorano. Zato sem vnaprej povedal, da naj se bodoči preganjalci izjasnijo o zahtevani kazni, pa takoj priznam, Razen, če ne gre za norost iz pisarne Stušek & sds-budale. Ampak tam zame dela kandidatka Sabina, zato zaenkrat ni panike.

V svetu kriminala in za zapahi ta prtljaga deluje v drugo smer, pa naj jaz to hočem ali ne. V tem temačnem in žalostnem svetu so se mi odprla vsa vrata, ki se sicer odprejo redko kateremu kariernemu kriminalcu. Če bi pisal o tem, ne bi končal na sodišču. Prej v kakšnem jarku z luknjo v glavi.

Ena od stvari, ki me je najbolj presenetila v svetu kriminala, je vera. Večina velikih »barab« je vernih. Pa naj gre za kristjane ali muslimane. Večkrat sem doživel, da so pred podvigi tipi poljubljali križ ali se prekrižali. Muslimani pa so se obračali k Alahu in Meki. Mene so večkrat spraševali, če verjamem v boga. Ko sem odgovoril, da ne, sem ponavadi slišal; Trebao bi!

Ko sem bil majhen sem imel prijatelja Aleša. On je hodil k verouku v Črnuško cerkev. Pravil mi je, da se imajo fajn. Tudi jaz sem se hotel družiti z ostalimi otroci. Šola, igrišče taborniki, verouk, saj je vseeno kje se igramo. Pa sem doma vprašal, če smem k verouku. Star sem bil osem ali devet let. Doma je bilo tako, da se nekaterih stvari ni spraševalo. Tu ni šlo za da ali ne. Namesto ne sem dobil nekaj klofut, ker sem si sploh drznil vprašati. Že misel na verouk je bila katastrofa. Podobna tisti, ko sem v osmem razredu izjavil, da bi šel rad na kadetsko šolo. Stari me je prebutal sredi gostilne Košec, ker sem izrekel nekaj tako groznega.

Čeprav je stari kreten na kvadrat, mi za verouk ni žal. Poleg tistega fajn se imamo, je Aleš povedal še kaj drugega. Da jim župnik meče kredo in ključe v glavo. Včasih pa koga odpelje v zadnjo sobo. To pa ni fajn veš, je povesil pogled. Grdo je , včasih boli. Mnogo let kasneje, ko so izbruhnile pedofilske afere v RKC, sem se spomnil tega. Včasih koga odpelje v zadnjo sobo. Tam pa ni fajn veš.   

Od Depale vasi naprej sem bil dostikrat ujetnik »pizdarij« mojih sodelavcev. Včasih je bilo breme pretežko in sem iskal izhod. Nekoga, ki bi mu povedal. Nekoga, ki bi me poslušal. Teden dni po dogodku, ki je botroval smrti vojaka Furjana, sem imel naročeno zoprno deložacijo. Bil sem v tako slabem psihičnem stanju, da sem vse skupaj hotel odpovedati. Na »moje« se po tisti noči v Mostah nisem mogel zanesti.  Oražma in Njavra nisem mogel niti pogledati v oči. Ker pa je prijatelj Savić že plačal neko kupnino, njegova žena pa dobila stanovanjski kredit, ni bilo odstopanja.

Deložacija dveh študentk res ni nekaj, na kar bi se pripravljal. Skrbel me je njun oče, ki je bil takrat eden od šefov v zaporu na Dobu. Obetal se mi je zapor zaradi Depale vasi, zaradi dogodka v Mostah sem imel preganjavico, skratka bil sem v slabi koži. In kljub temu sem šel začenjat vojno z nekom, kateremu bom kmalu prišel v pest za rešetkami. Zjutraj sem punci postavil na hodnik, dve uri kasneje je na Brillejevo ulico v Ljubljani prišla delegacija iz Doba. Ker je šlo za delikatno zadevo, sem bil prijazen in popustljiv. Njun stari pa tudi ni zaostroval situacije, čeprav bi jo glede na okoliščine lahko.
Do večera sva s takratnim vodjem vzgojne službe na Dobu postala skoraj »prijatelja«. Naslednji dan me je angažiral, da sem spremljal eno od hčerk na banko položit denar, ki jim je bil vrnjen od stanovanja. Ker je bil stari na položaju v pravosodju, prijazen in zaupanja vreden, sem ga vprašal za nasvet. Povedal sem mu za nočni dogodek v Mostah in kaj naj storim?

Kaj je storil on! Poklical je svojega prijatelja, ki je bil takrat »slučajno« pravosodni minister iz kvote SLS. Minister Marušič se je hotel takoj naslednji dan dobiti z menoj in ukrepati. Bil sem skeptičen. Kaj pa lahko stori, če so medtem izvedli vse korake, ki jih narekuje zakon in zahteva pravna država? Nič, samo še mene bo nekdo ubil. Na Zupančičevo sem na vztrajanje gospoda iz Doba vseeno šel. Marušiču pa sem povedal, da si ne predstavljam kaj se bo zgodilo, če izdam svoje sodelavce. Sploh, ker sem imel na dveh koncih v Ljubljani dva novorojenčka.

Zakaj to omenjam? Če bi ona ženska iz Obale res kaj raziskovala v »zgodbi«, bi našla nekaj ljudi, ki so že leta 97 vedeli kaj se je zgodilo in kdo je vpleten. Teh ljudi nisem srečal nikoli več v življenju. Vsi pa bi lahko v preiskavi pričali, kaj sem jim povedal leta 97 in v kakšnem stanju. To kar sem zadnja leta objavil na blogu, sem nekaterim povedal že takrat. V preiskavi? Preiskava bi bila, če bi gospa iz Obale podala kazensko ovadbo proti znanemu storilcu. Pa je ni. Vložila je ovadbo poti neznanemu storilcu in zapečatila pot resnici. Komur spomin ne peša, se bo spomnil, da sem že leta 2014 »popizdil« zaradi zavajanja in V imenu resnice javno označil za zgodbo V imenu denarja.

Še danes mi je žal, da sem takrat utihnil in pustil, da se lažniva zgodba nadaljuje. Sem pač verjel oz. se prepričal, da ženska sledi dokazom in resnici. Konec koncev je vseeno na kakšen način zašije morilca. V tem primeru bi se zgodba končala. Kaj? To pa že ne. Zgodba naj traja in se trži vse življenje.

Pejte spat verniki in sledilci.

izviren tekst je na MIKSTONE

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Posvojenec iz Albanije - Ivan Janez Janša

Ivani Jansha SDS   Albanec Janez Janša 17. septembra 1958 je bil v vasi Fushë Kosovë (Kosovo Polje) v bližini Prištine rojen Ivani Jansha, sin Kosovarja Fatmirja Janshe in Makedonsko-Albanske matere Zamire Beqiraj. Ko je bil Ivani še otrok, sta ga biološka starša dala v posvojitev domobranskima rejnikoma iz Grosupljega. Ob prihodu v Slovenijo je bil krščen in pri krstu dobil ime Janez. Albanski priimek in ime Ivani Jansha so poslovenili, tako da je bil od tedaj znan kot Ivan Janez Janša. Janša se je celotno življenje zavedal svojih albanskih korenin, a jih je pred javnostjo uspešno skrival, dokler niso raziskovalni novinarji izbrskali zgodbo o njegovem pravem poreklu. Kot otrok je bil v okupiranem Kosovu velikokrat deležen zaničevanja Srbskih oblasti, kar ga je tako travmatiziralo, da ima še danes patološki odpor proti Srbom in vsem priimkom na IĆ... nazadnje proti migrantom. Ko je bil še mladinec, so sovaščani v Grosupljem večkrat podvomili o njegovem poreklu, saj obrazna

Blog Mikstone in tat Mazzo Van Klein

Najbrž ste opazili, da bloga mikstone.si ni več. Pričakoval sem to potezo, ker sem Matjaža Kleina zaradi kraje naročnin., kraje domene, izsiljevanja in goljufije prijavil policiji. Nisem hotel tega javno reševati, zato sem najavil novo spletno stran, a zdaj je kar je. Zadnji mesec mi je blokiral dostop do naročnikov, ker mi je kradel denar.   Karkoli se zdaj dogaja ali se bo dogajalo na mikstone,si, ni več moje delo, ker mi je Matjaž Klein ukradel domeno in blokiral dostop. Danes sem zapisal, da se s spletno stranjo ukvarjajo kriminalisti. No, to je to.  Nova spletna stran bo v tem tednu na mikstone.com  Tole je objavil, tat iz Polja :) MIKSTONE   V izogib še večji finančni škodi, neporavnanih vseh dogovorjenih finančnih obveznostih ter zaradi skrajno nemoralnega odnosa s strani pisca vsebin tega bloga, blog ne bo več dosegljiv.   Hvala za razumevanje, Mazzo Še večji škodi? Kakšne finančne obveznosti naj bi jaz imel do tega fuk fehtarja in kvazi fotografa? 1/3 naročnin vsak mesec si je